Ervaringen van nabestaanden

Na of tijdens de afspraak die ik een paar weken na de uitvaart met nabestaanden maak, geef of stuur ik een evaluatieformulier.
Op dit formulier kunnen nabestaanden aangeven hoe zij onze samenwerking hebben ervaren.
Het formulier bestaat uit een gedeelte waarin bepaalde ervaringen aangevinkt kunnen worden van een ‘onvoldoende’ tot ‘zeer goed’ en er is een gedeelte waarin plaats is voor een persoonlijk woord.
Het is natuurlijk niet verplicht om het evaluatieformulier in te vullen.
De evaluatie is in eerste instantie voor mijzelf bedoeld – om ervan te leren.
In tweede instantie vraag ik of ik de reactie op deze site mag plaatsen. Nabestaanden kunnen aangeven of en hoe zij willen dat hun reactie op de site komt. Daarom ziet u soms een voornaam, een achternaam of soms geen naam onder een reactie staan.

Gezamenlijk ontstaat een herinneringsboom

Wat nabestaanden vinden van
Atente uitvaartbegeleiding en de samenwerking met mij

Op het voor ons onbekende en heel emotionele gebied van de laatste verzorging van onze geliefde Ron, was de kundige en rustige begeleiding van Judit een enorme steun voor ons. Het uitgebreide voorgesprek, voorafgaand aan zijn overlijden, gaf ons rust en het vertrouwen.
Ook tijdens het gehele verdere proces, opbaring en crematie, was ze voortdurend rustig op de achtergrond aanwezig en tegelijkertijd voortdurend beschikbaar voor al onze vragen en onzekerheden. Judit nam overal ruim de tijd voor, was helder, kundig en erg betrokken. De crematie, drukbezocht door mensen van zeer verschillende pluimage, was daardoor prachtig.
We zijn haar dankbaar dat, in alle verdriet en spanning, alles zo prettig, warm en soepel is verlopen. Al met al kunnen wij Judit te zeerste en warm aanbevelen.
Rixt

‘Uitstekend’ – het eerste contact, duidelijkheid in de uitleg van de verzorging, begeleiding tijdens de verzorging, opbaringsperiode en op de dag van de uitvaart, duidelijkheid in de kosten, nakomen van afspraken, hoogte uiteindelijke factuur.

Bedankt voor de geweldige begeleiding en jouw toewijding.
Het was fijn om met je te werken, de uitvaart was prachtig en tot in de puntjes verzorgd.
Zonder jouw hulp en organisatie was het vast niet zo mooi geworden.
Ook jouw bijdrage tijdens de uitvaart zoals het begeleiden van de gasten en voordragen van het mooie gedicht was bijzonder prettig en maakte het tot een waardig afscheid.
Marlies

‘Prima’ – het eerste contact, duidelijkheid in de uitleg van de verzorging, hoogte uiteindelijke factuur.
‘Zeer goed’ – het bieden van keuzemogelijkheden, nakomen van afspraken, begeleiding tijdens de verzorging, opbaringsperiode en op de dag van de uitvaart.

Zeer goed verzorgd.
In alle opzichten.
Mevrouw Widdershoven

‘Zeer goed’ – Contact, duidelijkheid in de uitleg van de verzorging, het bieden van keuzemogelijkheden, begeleiding tijdens de verzorging, opbaringsperiode en op de dag van de uitvaart.

Ik was zeer onder indruk, zeker ook van het verzorgen.
Dank dat ik daar deel van uit mocht maken.
Irene

‘Prima’ – Contact, begeleiding tijdens de verzorging en op de dag van de uitvaart.
‘Zeer goed’ – Duidelijkheid in de uitleg van de verzorging en begeleiding tijdens de opbaringsperiode.

Met grote dank voor de perfecte organisatie
van een waardig afscheid. Een uitvaart die van begin tot einde uitmuntend verzorgd was. Zeer goede uitleg over alle mogelijkheden.
Tijdens de uitvaart was Judit Meijer onopvallend aanwezig en zorgde ervoor dat het een waardig afscheid was.
Hulde en hartelijk dank.
Bert

‘Prima’ – Telefonisch en persoonlijk contact, duidelijkheid in de kosten, administratieve afhandeling, nakomen van afspraken, begeleiding op de dag van de uitvaart en hoogte van de uiteindelijke factuur.
‘Zeer goed’ – Het bieden van keuzemogelijkheden.

‘Goed’ – Contact en het bieden van keuzemogelijkheden.
‘Zeer goed’ – Duidelijkheid in de uitleg van de verzorging en begeleiding tijdens de verzorging, de opbaringsperiode en op de dag van de uitvaart.

Dank voor de liefdevolle begeleiding van mijn lieve vriendin (2e moeder).
Dank daarvoor !!!
Irene

‘Prima’ – Contact, het bieden van keuzemogelijkheden en begeleiding op de dag van de uitvaart.
‘Zeer goed’ – Duidelijkheid in de uitleg van de verzorging en begeleiding tijdens de verzorging.

Judit, bedankt voor de goeie zorg.
Het heeft ons enorm veel uit handen genomen, super.
Alex

‘Prima’ – Telefonisch en persoonlijk contact, nakomen van afspraken en begeleiding op de dag van de uitvaart.
‘Zeer goed’ – Het bieden van keuzemogelijkheden, duidelijkheid in de kosten, administratieve afhandeling en hoogte van de uiteindelijke factuur.